سینا رایانه

دانلود نرم افزار

سینا رایانه

دانلود نرم افزار

:: نسخه ی 7.0 از محبوب ترین نرم افزار رایت CD/DVD جهان ! Nero Bu

:: نسخه ی 7.0 از محبوب ترین نرم افزار رایت CD/DVD جهان ! Nero Burning Rom 7.0.12 ::

یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای رایت CD/DVD که معرف حضور تمامی کاربران می باشد نرم افزار Nero می باشد که امکانات بسیار مناسب را در محیطی آسان و آشنا برای رایت به ما می دهد .

کمپانی Nero پس از مدتها از عرضه ی نسخه ی 6.0 و Update های این نسخه چند ماه پیش اعلام کرد که در اکتبر 2005 نسخه ی 7.0 از محصول قدرتمند عرضه خواهد  شد . ولی بر خلاف گفته ی وب سایت رسم Nero از 2 ماه قبل از آن در بسیاری از وب سایتهای نرم افزار غیر قانونی نسخه ی کامل 7.0 این نرم افزار در دسترسی همگان برای دانلود بود .

محیطی بسیار زیبا تر , امکانات بسیار متفاوت و گوناگون برای DVD و CD , رایت سریع و پشتیبانی از اطلاعات و ... از ویژگی های نسخه ی 7.0 این محصول قدرتمند است . برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار سری به این صفحه از سایت بزنید .

Nero 7.0 Premium را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نخسه ی 7.0.12 را با حجم 100 مگابایت

Translate To English

کیجن در بخش نظرات ......

( دوستانی که به دلایل مختلف مانند دسترسی نداشتن به خط پرسرعت , مشغله و ..... قادر به دریافت این نرم افزار سنگین نیستند , می توانند با خرید مجموعه نرم افزاری Quantum از نسخه ی کامل این نرم افزار و بیش از 200 نرم افزار کوچک و بزرگ قدرتمند دیگر بهره مند شوند ! )

:: فروش مجموعه ی نرم افزاری قدرتمند Quantum ! ::

کوانتوم 1 نام مجموعه نرم افزاری جدید P30world است که در تاریخ 28 آبان 1384 منتشر خواهد شد  تعداد محدودی از این مجموعه از روز دوشنبه ۳۰/۸/۸۴ در سینا رایانه یاسوج برای همشریان محترم به فروش خواهد رسید.

کوانتوم 1 مجموعه ای شامل 4 سی دی کامل از برترین و کاربردی ترین نرم افزار های روز جهان در هر زمینه ای که مانند آن را هرگز نه دیده و نه شنیده اید .

این مجموعه علاوه بر دارا بودن برترین نرم افزار های جهان ( بیش از 250 نرم افزار بزرگ و معروف و مفید تنها در قالب 4 CD ) ویژ گی های متمایز کننده ی دیگری نیز نسبت به سایر مجموعه های نرم افزاری داراست که نشان از احترام P30World به بازدیدکنندگان دوست داشتنی خود دارد .

10 ویژگی برتر خرید مجموعه ی نرم افزاری Quantum 1.0 :

1-دارای Help برای تمامی نرم افزارهای مجموعه که آنها را به صورت مختصر به شما معرفی می کند !

2-آموزش کامل بیش از 20 نرم افزار کاربردی مهم و محبوب !

3-مجهز به اتورانی زیبا و حرفه ای که دسترسی کاربر به نرم افزار های گوناگون را آسان می کند !

4-شامل بودن تمامی گروههای مختلف نرم افزاری به گونه ای که شما را از هر مجموعه ی نرم افزاری دیگر بی نیاز می کند !

5-نسخه ی کامل و امتحان شده تمامی نرم افزارها !

6-آخرین نسخه ها از برنامه های روز جهان !

7-دارای کارت ویژه قرعه کشی می باشد به گونه ای که هر کاربر با خرید این مجموعه در قرعه کشی بزرگ مجموعه ی Quantum شرکت خواهد کرد و از جوایز آن بهره مند خواهد شد !

8-پشتیبانی 24 ساعته و پاسخ گو به مشکلات شما توسط بخشی اختصاصی !

9- قیمت باور نکردنی نسبت به محتوای ارزشمند و بی نظیر مجموعه !

بسیاری نرم افزار کوچک و بزرگ دیگر ......

برای مشاهده ی لیست کامل نرم افزارهای این مجموعه به این صفحه از سایت وارد شوید .

تبدیل MP3 به انواع رینگ تون موبایل


منبع : .p30world  

بسیاری از علاقمندان گوشی های تلفن همراه مایلند که آهنگ های مختلف و تکی را برای گوشی های خود داشته باشند از آنها به عنوان Ringtone و .... استفاده نمایند . شما چطور ؟ مایلید؟

MP3 To Ringtone Gold نام نرم افزاری بسیار مفید از شرکت AnMing می باشد که به شما امکان تبدیل فرمت معروف MP3 را به انواع فرمتهای Ringtone می دهد ! بلی توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود فرمت Mp3 را به فرمتهای mmf,.amr,.mp3,.wav و حتی .Mid تبدیل نماید و آنها را توسط همین نرم افزار به گوشی همراه خود ارسال نمایدد ! قادر است حجم فرمتهای Mp3 شما را کاهش دهد تا تعداد بیشتری اهنگ بتوانید بر روی گوشی خود بریزید . به شما این امکان را میدهد تا هر بخشی از آهنگ Mp3 خود را که مایلید را انتخاب نموده و توسط این نرم افزار ببرید و سپس آن را به فرمت Ringtone دلخواه خود تبدیل نمایید . به گفته ی سایت سازنده میتواند بیش از 60 آهنگ را در یک حافظه ی 64 مگابایتی برای شما جای دهد !!  آسانی کار با نرم افزار  و پشتیبانی Drag&Drop و همچنین ویژگی تبدیل CD های صوتی به فرمت Mp3 نیز از دیگر توانایی های خوب این محصول است .

دانلود کنید نسخه ی 3.02 را با حجم 2.18 مگابایت   
 کزک