سینا رایانه

دانلود نرم افزار

سینا رایانه

دانلود نرم افزار

ابزاری برای برقراری امنیت برای فایل ها و پوشه ها

PC Security Tweaker  نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قاد خواهید بود تا دسترسی دیگران را از سیستم خود قطع کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای مختلف اقدام به ایجاد مجوزهای دسترسی برای فایل ها و پوشه های مورد نظر خود نمایند. یکی دیگر از ویژگی های موجود در این نرم افزار قفل نمودن سریع سیستم به کمک 2 کلید ترکیبی دلخواه می باشد. همچنین به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربران قادر به مخفی سازی درایوهای هارد دیسک خود می باشند. این نرم افزار امکانات متعدد دیگری را نیز دی اختیار کاربران قرار می دهد که از این دسته می توان به قفل کردن قسمت های کلیدی ویندوز نظیر منوی Start و یا پوشه های Documnets اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت pc-safety می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قفل کردن سیستم عامل به صورت کامل

- قابلیت حفاظت از پوشه ها و فایل های دلخواه در سیستم

- توانایی مخفی سازی درایوهای هارد دیسک

- قابلیت قفل نمودن قسمت های مختلف مدیریتی سیستم عامل

 و ... .

دانلود

کرک      password: www.p30world.com

منبع p30world

p990 Icone to iPhone

منبع: p30download.com


p990 Icone to iPhone
توسط فولدری که در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم شما میتوانید تا آیکون های گوشی سونی اریکسون خود را تبدیل به آیکون های iPhone شرکت اپل که بسیار زیبا هستند کنید و از آن لذت ببرید.


قابل نصب روی:
سونی اریکسون :
P990 / P1
W960 / W950
M600 / M608

توجه :
برای انجام این کار فولدر resource را از حالت Zip خارج کرده و توسط بلوتوث و یا کابل به مموری اضافه کنید.برای پاک کردن آیکون ها میتوانید فایل resource را از داخل مموری پاک کنید.


دانلود - 129 کیلوبایت

نرم افزار محافظ سرقت گوشی تلفن همراه mGuard

 ابزاری است امنیتی و کارآمد برای مبارزه با سارقان گوشی های تلفن همراه، محافظت و بازپسگیری آنها، به این ترتیب تمامی مصرف کنندگان با خیال راحت می توانند پس از به سرقت رفتن گوشی موبایلشان آرامش خود را حفظ کنند و برای بازپس گیری آن اقدام نمایند.

mGuard تنها نرم افزار رایگان ضد سرقت است که برای گوشی های مبتنی بر محیط جاوا (Java) طراحی و ساخته شده است. این ابزار از ایده استفاده از پیامک (SMS) در هنگام سرقت رفتن موبایل استفاده می کند و مناسب محیط هایی است که دسترسی به Bluetooth و یا GPS غیر ممکن است و mGuard با پذیرش دستورات شما از طریق پیغام نوشتاری به کمک شما می آید.

از امکانات منحصر به فرد این نرم افزار می توان به خصوصیات زیر اشاره داشت:

* تنها نرم افزار ضد سرقت رایگان مبنی بر جاوا
* آگاه سازی از طریق SMS هنگام تغییر سیم کارت گوشی سرقت شده
* بدون تاثیرات منفی بر کارکرد عادی وظایف گوشی
* انجام عملیات بطور کاملا مخفی
* اثر پا نا محسوس پس از نصب
* تنظیمات ساده
* رمز گذاری برای قسمت تنظیمات

- این ابزار در حال حاضر از بیشتر گوشی های سونی اریکسون پشتیبانی می کند. برای دریافت کد عبور رایگان از سایت رسمی سازنده استفاده کنید.

دانلود: mGuard 1.0 حجم: 89 کیلوبایت (قبل از دریافت می بایست ثبت نام کنید)
مشاهده: صفحه ثبت نام و دریافت کد عبور رایگان
مشاهده: سایت رسمی
منبع خبر: WinBeta.Net