سینا رایانه

دانلود نرم افزار

سینا رایانه

دانلود نرم افزار

ACDSee 8

::ACDSee 8::
برنامه ای برای دیدن تصاویر ویرایش تصاویر و آلبوم های شما و همچنین نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل فرمت های مختلف تصاویر به یکدیگر 




دانلود کنید ACDSEE 8 با  حجم 12.1 مگابایت 

کرک

راهنمای نصب کرک در قسمت نظرات

SnagIt ۷.۲.۴ برنامه ای برای ضبط اتفاقات در ویندوز

::SnagIt ۷.۲.۴ :: نرم افزاری برای فیلم برداری و گرفتن عکس از محیط ویندوز با کیفیت بسیار خوب این نرم افزار حتی میتونه متنهای که به صورت تصویر ذخیره شده را به صورت textذخیره کنه نسخه قبلی این نرم افزار در وبلاگ نیز وجود داره
 برای توضیحات بیشتر به این صفحه مراجه کنید 

دنلود کنید با حجم ۱۱.۲ مگا بایت

منبع :p30world 
یکی از برترین و محبوب ترین شرکتهای نرم افزاری رایت CD در دنیا که سالهاست در این زمینه نسخه های مختلفی از نرم افزار قدرتمندش را عرضه می دارد , کمپانی  NewTech Infosystems می باشد که با محصول قدرتمند خود با نام NTI CD DVD Maker توانسته محبوبیت فراوانی کسب کند !

NTI CD DVD توانایی شما را در زمینه ی رایت و کپی CD افزایش می دهد و در هر زمینه ی رایت در نوع خود عالی می باشد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به Fit DVD اشاره کرد که فیلم های بلند و طولانی و سنگین را بر روی یک دیسک و در چند لایه جا می دهد و نیازی به جداسازی قسمتهای مختلف آن نیست ! ساخت اسلاید شو های سینمایی با کیفیت فوق العاده  از تصاویر دیجیتالی ! رایت به صورت VideoCD ,Super Video CD از فایلهای MPEG1,2 ,  ویژگی Encode کردن فایلهای Dvix و AVI و .... برای رایت به صورت VCD ! ساخت CD Audio و MP3 از فرمتهای مختلف صوتی . پشتیبانی انواع DVD-Rom/Writer ها و رایت با کیفیت بر روی آنها . رایت اطلاعات به صورتهای مختلف مانند MultiSession و ....  همچنین توانایی ساخت منو و ایجاد قالب نیز برای پروژه های تصویری شما می باشد !
دانلود کنید با حجم ۵۳ مگا بایت 
منبع :p30world 

قفل کردن صفحه نمایش و کاهش دسترسی به کمک نرم افزار Lock My PC v3

منبع :p30world    
:: قفل کردن صفحه نمایش و کاهش دسترسی به کمک نرم افزار Lock My PC v3.3.0.483 ::

Lock My PC یک نرم افزار ساده و در عین حال موثر برای قفل کردن کامپیوتر و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز دیگران میباشد .این نرم افزار هنگام فعال شدن تصویری قفل مانند در صفحه نمایش نشان خواهد داد و دسترسی به کلید های ترکیبی و ماوس را محدود خوهد کرد. در هنگام قفل بودن کامپیوتر توسط این نرم افزار، هیچ کسی نمیتواند به سیستم شما دسترسی داشته باشد مگر اینکه رمز عبور صحیح را در اختیار داشته باشد. این نرم افزار ابزار امنیتی قدرتمند و مناسبی برای کامپیوتر های خانگی ، مراکز اداری و کامپیوتر های در معرض سو استفاده میباشد. برای قفل کردن و محدود کردن دسترسی به سیستم ، کافی است از کلید ترکیبی مورد نظر و یا از آیکن برنامه در system tray استفاده شود . در این صورت میتوانید با خیال راحت کامپیوتر روشن خود را ترک گفته و به کارهای دیگر خود بپردازید ! همچنین برای استفاده مجدد از کامپیوتر نیاز به وارد کردن پسورد صحیح میباشد . یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار ذخیره پسورد های اشتباهی است که دیگران آنها را یکی یکی چک میکنند . بدین ترتیب شما میتوانید متوجه شوید که شخص مهاجم چقدر به پسورد اصلی نزدیک شده و امنیت پسورد شما در چه سطحی میباشد .
قابلیت های کلیدی :
قفلی کوچک و قدرتمند برای کامپیوتر شما ، با قابلیت پشتیبانی از ویندوز 2000 و Xp ، دارای محیطی برای مدیریت یوزر و پسورد ها ، قابلیت پشتیبانی از چندین کاربر ، قابلیت قفل کردن اتوماتیک کامپیوتر در صورت عدم استفاده از سیستم ( مثلا در صورت خواب رفتن کاربر ) قابلیت قفل کردن محیط خود برنامه توسط پسورد ، قابلیت قفل کردن CD/DVD درایو در مدت قفل بودن سیستم توسط نرم افزار و ...
دانلود کنید Lock My PC v3.3.0.483 را با حجمی حدود 1 مگابایت

کرک۱
یا
کرک ۲
سریال :Name: (Your Choice)Key: ED5ACCF488FE0E86
منبع :p30world   

:: چگونه یک CD/DVD Bootable تمام حرفه ای و گرافیکی بسازیم؟ ::

:: چگونه یک CD/DVD Bootable تمام حرفه ای و گرافیکی بسازیم؟ ::

P30Worldمهیا کردن یک Disk Boot و کنار گذاشتن اون برا روز مبادا از کارهایی است که بسیاری از کاربران انجام میدن تا وقتی سیستم عاملشون ناگهان خراب شد و بالا نیومد بتونند سیستم رو بالا بیارن و سیستم عامل جدید نصب کنند. دیسکت بوت مشکلات زیادی داره مثلا خیلی کنده یا اصلا از محیط گرافیکی برخوردار نیست! نسخه ی اصلی تمامی سیستم ها که به صورت CD به بازار عرضه میشه توانایی Boot کردن سیستم رو دارند ولی دیگه کمتر کسی رو پیدا میتونیم بکنیم که مثلا تک CD اصلی ویندوز 98 رو داشته باشه!
Easy Boot 5.0 نام نرم افزاری میباشه که به کمک اون ما خودمون هم میتونیم یک CD یا DVD ویندوز یا نرم افزار کاربردی Bootable سریع و زیبا  بسازیم تا تنها با وارد کردن آن CD در CD-Rom سیستم رو بالا سیاریم و سیستم عامل رو نصب کنیم‍ ! این برنامه میتونه منوهایی تمام گرافیکی با قابلیت های مختلف بسازه و فایلهای ISO ساخته شده رو به راحتی در اختیار شما قرار میده تا بتونید توسط نرم افزار حرفه ای رایت خود مثل Nero یا Roxio Easy Media Creator و... CD/DVD Bootable خود را بسازید. تنها فایل ضروری خودشو به پوشه ی اصلی درون CD وارد میکنه و به هیچ وجه ترکیب اصلی اون رو بهم نمیزنه . میتونه تا 36 تا منو رو پشتیبانی کنه . از کلید هایی مثل Up>, <P30WorldDown>, <Left>, <Right> and <Tab> یا Enter و Spacebar و..میتونیم برای کنترل صفحه ی بوت میتونیم استفاده کنیم و قابلیت تنظیم فعالیت و عمل هر کلید رو داراست! میتونه تصویری رو در پشت خودش بندازه و با بالا آمدن بوت اون تصویر نمایان بشه و همچنین توانایی بسیار جالبی هم در پسورد گذاری داره که تا پسورد رو وارد نکنین کارش رو انجام نمیده و سیستم رو بالا نمیاره!! محیط طراحی خوب و مناسب اون امکان کار با متون و ابزار و لایه ها و کلید های کاربردی و افکت ها و ... رو به ما میده .میتونید از داخل محیط برنامه صفحه ی ساخته شده رو قبل از Compile کردن مشاهده کنید.اطلاعات کامل تر رو در مورد این نرم افزار واقعا مفید رو میتونید در بخش English سایت مشاهده کنید. EasyBoot  رو میتونید از اینجا:
دانلود کنید نسخه ی 5.03 رو با حجم 2.5 مگابایت
تصویری از محیط برنامه و نمونه ای از صفحه ی Boot ساخته شده !
کرک
منبع p30world